Klanten helpen in
voor- én tegenspoed

“In economische hoogtijdagen is het fantastisch om financieel adviseur te zijn. Klanten hebben vaak luxeproblemen en als adviseur is het geweldig om hiervoor oplossingen te verzinnen. Oplossingen die ervoor zorgen dat de klant zich minder zorgen hoeft te maken, meer geld of tijd overhoudt, nieuwe zakelijke uitdagingen aan kan gaan of kan gaan nadenken over de verkoop van zijn bedrijf. Maar het zijn niet altijd economische hoogtijdagen…

Lorentzen onderscheidt zich in de markt door het aangaan van duurzame relaties met klanten. Door de vaak jarenlange relatie die wij onderhouden met onze klanten, blijven wij betrokken in goede en slechte tijden. Dus ook in mindere tijden staan wij klanten proactief bij met adviezen en oplossingen die zorgen voor meer lucht, ruimte of duidelijkheid. Oplossingen die investeringen wellicht mogelijk maken of de financiële en mentale druk van de ketel halen. Dat geldt niet alleen zakelijk, maar ook privé. Immers als je zakelijk in zwaar weer zit, heeft dat privé meestal ook zijn weerslag.

Als financieel adviseur, maar ook als mens, hecht ik er veel waarde aan om er ook in dit soort situaties en tijden te zijn voor klanten. Om schouder aan schouder met elkaar op te trekken en samen een blok te vormen. Bijvoorbeeld in de communicatie met banken of andere externe kapitaalverstrekkers zodat het vertrouwen behouden blijft.

Juist nu is dit een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. De economie trekt weliswaar aan, maar veel ondernemers hebben nog maar weinig vlees op de botten. Logisch natuurlijk, want de afgelopen jaren hebben ze hun reserves moeten aanspreken. Dat de toekomst er weer positief uitziet, is wat banken te vaak nog niet willen of kunnen zien. Die kijken liever naar het verleden. En dat is jammer, want ondernemers kijken graag vooruit.

Het brede herstel is naar alle waarschijnlijk pas volgend jaar concreet zichtbaar in de jaarcijfers. Dan staan de adviseurs en banken weer in de rij met vers kapitaal en innovatieve oplossingen. Tot die tijd is er zeker behoefte aan heldere communicatie, vertrouwen en een goed, maar zeker ook realistisch verhaal. De ervaring leert dat wij daarbij het verschil kunnen maken. Zowel voor bestaande als voor nieuwe klanten.”

Sandra
Groenendal

Intern Accountmanager Hypotheken
076 522 20 01

Wieteke
Tempelaars

Intern Accountmanager Hypotheken
076 522 20 01

Wij helpen u graag. Maak een afspraak voor...

...een vrijblijvend hypotheekgesprek.

Contact

Lorentzen
Baronielaan 23
4818 PA Breda

Telefoonnummer: 076 - 522 20 01
Emailadres: info@lorentzen.nl

Download hier ons Dienstverleningsdocument Hypotheekvraag

Hoe kunnen wij u helpen?

Versturen →