Ondanks dat Dianne al half november bij ons is begonnen in de combinatiefunctie Office Manager/ Intern Accountmanager, stellen we haar nog graag even aan u voor. Of beter gezegd, dat doet ze zelf met liefde en plezier!
‘Bij Lorentzen heb ik het enorm naar mijn zin. De sfeer is hier uitstekend, ik heb leuke collega’s en ik leer dagelijks nieuwe dingen, die aansluiten bij wat ik hiervoor heb gedaan. De afgelopen 25 jaar heb ik namelijk bij de Rabobank gewerkt in verschillende functies. Daarna was ik acht jaar werkzaam op de commerciële binnendienst van MD Makelaars & Taxateurs in Hoeven. Ik zie Lorentzen als een mooie vervolgstap in mijn carrière.
Mijn werk bij Lorentzen is heerlijk afwisselend. Elke dag kom ik nieuwe dingen en uitdagingen tegen. Ik zorg ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt en bied de adviseurs de nodige administratieve ondersteuning. In dat kader vind ik het hartstikke leuk contact met onze klanten te hebben en die behulpzaam te zijn. De wijze waarop wij bij Lorentzen te werk gaan, spreekt me erg aan: korte lijntjes en niet te vergeten het out-of-the-box denken!
Als je gaat werken bij een ander bedrijf en in een andere functie, heb je natuurlijk te maken met nieuwe systemen en procedures. Dat is even wennen, vooral ook omdat er bij hypotheken de laatste jaren best wel veel veranderd is. Maar ik leer snel, dus dat komt goed. Laat mij maar structuur aanbrengen en zorgen dat alles lekker loopt hier.
Nu ik vier maanden aan het werk ben bij Lorentzen, heb ik het gevoel dat ik goed op mijn plek zit.
Het is een hechte club mensen en ik ben snel opgenomen in het team. Door steeds meer kennis op te doen, kan ik mijn collega’s steeds beter ondersteunen. En als ik niet aan het werk ben, houd ik van lekker eten, gezelligheid met vrienden en familie, reizen en heel soms zie je mij ook op de golfbaan.’
Baronielaan 23
4818 PA Breda
© Lorentzen