Als ondernemer wilt u vooral doen waar u goed in bent. En misschien nog wel belangrijker: wat u leuk vindt. En dat is? Ondernemen natuurlijk! Dat lijkt misschien een open deur, maar zeker zo tegen het einde van het jaar ontdekken veel ondernemers dat er heel wat meer komt kijken dan alleen het creëren van goede deals. Om maar eens wat te noemen: de jaarafsluiting, personeelszaken, belastingaangiftes, debiteuren- en crediteurenbeheer…
Uit de praktijk weten wij dat er veel ondernemers zijn die een broertje dood hebben aan alles wat niet direct met ondernemen te maken heeft. Daarom hebben wij een speciale vorm van dienstverlening in het leven geroepen onder de naam Company Office. Het is een beetje vergelijkbaar met Family Office, waarvan vermogende families in binnen- en buitenland nogal eens gebruikmaken. Hierbij regelt een aangestelde financieel expert alle financiële zaken.
Company Office is gebaseerd op hetzelfde model als Family Office en stelt ondernemers in staat te ondernemen. Al het andere kunt u met een gerust hart aan de experts van Lorentzen overlaten. Wij nemen u alle financiële en bedrijfsmatige zaken uit handen. Goed om te weten: u haalt geen extra adviseur in huis, maar een regisseur die de coördinatie en een groot deel van de uitvoering van allerlei werkzaamheden overneemt.
Afhankelijk van de aard en omvang van uw onderneming en uiteraard uw wensen, kunt u bepaalde zaken aan ons uitbesteden. Denkt u bijvoorbeeld aan het behandelen van financiële zaken, zowel zakelijk als privé. Juist deze combinatie kan u veel geld besparen of zelfs opleveren. Andere zaken zijn onder meer het maken van financiële overzichten t.b.v. managementinformatie, het beheren van de verzekeringsportefeuille, behandelen en beheren van schades, besprekingen en onderhandelingen met o.a. banken, accountant en verzekeringstussenpersoon en juridische, financiële en UWV-zaken m.b.t. personeel. Op onze website vindt u nog meer zaken die wij voor u kunnen behartigen.
Hoe de uiteindelijke samenwerking er binnen Company Office precies uitziet, is afhankelijk van uw wensen en de hoeveelheid werk. Zo kunnen wij bijvoorbeeld een aantal uren per week, maand of kwartaal voor u aan de slag gaan. Het gaat hierbij altijd om een flexibele afspraak zonder contractuele verplichtingen. Discretie en onafhankelijkheid zijn daarbij uiteraard gegarandeerd!
Intern Accountmanager Hypotheken
076 522 20 01
Intern Accountmanager Hypotheken
076 522 20 01
Lorentzen
Baronielaan 23
4818 PA Breda
Telefoonnummer: 076 - 522 20 01
Emailadres: info@lorentzen.nl
Download hier ons Dienstverleningsdocument Hypotheekvraag
© Lorentzen